A bűn küszöbén
2015. március 09. írta: UGandalf

A bűn küszöbén

Az első szárnypróbálgatás:

Rettenetesen vékony srác voltam 17-18 éves koromban, és bár ez nem zavart kifejezetten, mindig is akartam egy kis izmot magamra pakolni. Megtehettem, hogy személyi edzővel kezdjem utamat.  A magasságomhoz 55 kiló aligha volt tekintélyt parancsoló, eleinte lassan, de biztosan felkúsztam 65 kilóra, de megrekedtem. (Természetesen a táplálkozásról fogalmam sem volt, azt hittem egy sonkás szendvics fedezi a fehérjebevitelemet…) 

Az edzőm ajánlotta, hogy próbáljak ki valamilyen tömegnövelőt, természetesen a mindenki számára ismert márka legismertebb cukros lötyijét kaparintottam meg. Ezzel már fejlődésnek indultam, ittam tonna számra, a 65-ből gyorsan 75-80 lett. Minőséghez közöm sem volt, de örültem, hogy lassan emberi súlyba kerülök.

Innentől sajnos egy hosszabb betegség, majd egy rövidebb kihagyás következett, így lefogytam ismét csirkesúlyba.  Visszatérésem alkalmából ismét a tömegnövelőhöz nyúltam, és ismét sikeresnek éreztem magam. 

2-3 évig lubickoltam így a tengerben, immár egyedül, azonban egy idő után megrekedtem. Illetve nem rekedtem meg, de felnőttebb fejjel felötlött bennem, hogy talán most már valami igazi fejlődésre vágyom, és nem arra, hogy a drága pénzen tonnaszámra vett tápkiegektől havi 1 kilót fejlődjek fekvenyomásban…

 Mivel én nem barátkozom könnyen a tűvel és a fecskendővel, egy elnyújtottabb fajta tesztoszteronhoz nyúltam.  Heti 2-szer szúrtam Enanthate-ot (gyógyszetári Galenika, akkoriban megbízható vételnek számított), és napi 50mg Proviront (Magyar gyógyszertári) használtam mellé. 

Az eredmények minden képzeletemet felülmúlták.

Nyár volt, kemény diéta, precízen összeállított étrend, és hétről-hétre nem hittem a szememnek. Mik ezek a vállak? Ez a comb? Brutális látvány, és az edzésen brutális érzés. Mindenki felett állónak éreztem magam. Agresszió az edzésen, magabiztosság a közéletben. Ez szóval leírhatatlan.

 10 hetes kúrám végére értem, 2 naponta 250iu HCG volt a levezetés, napi 30-40mg Zitával párosítva. Mentálisan megtörtem, de próbáltam egyben maradni. Nehéz dolog elveszíteni azt, ami már-már természetessé válik egy kúra alatt…

Egy pár élményt is elmesélnék, amik értek közben:

Az egyik szúrásnál kihúztam a tűt a combomból, amikor is 20 centi magasra feltört a vér, és a fél szobám olyan lett. Én ezen nevettem akkor. 

Egyetlen egyszer rosszul fertőtlenítettem a bőrfelületet, mire 1 hétre begyulladt az egész combom, járni alig tudtam utána. 

Ezek mind olyan dolgok, amikből tanul az ember, és kis odafigyeléssel elkerülhetőek. Mindenesetre ez volt röviden az első kúrám, folyt köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://ugainz.blog.hu/api/trackback/id/tr997255697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása