A kezdetek
2015. március 10. írta: ugainz

A kezdetek

Az első kúra...

A terembe járók nagy hányada használ doppingszereket, ez egy tény. Azonban nincs is baj ezzel, ha jó pár évet lehúzott már a vasak között, testépítő életmódot követ (rendszeres, precíz étkezések), és elégséges tudással rendelkezik, a lehetséges kockázatokat mérlegelte, majd úgy dönt, hogy megéri a rizikót. Azonban a legtöbb ember úgy nyúl szteroidokhoz, hogy fogalma sincs a hatóanyagokról,kombinációkról, dózisokról, levezetésről… És ez hatalmas BAJ.

Én eleinte teljes mértékben elítéltem a doppingolást, mindenki ijesztgetett, hogy impotens leszek, kihullik a hajam, pattanások, agresszió, stb.stb...ezek után úgy voltam vele, hogy ez nekem bizony nem éri meg, én naturálban is jól fogok kinézni. Nos pár év edzés után rá kellett jönnöm, hogy így bizony soha nem fogok elérni egy olyan fizikumot, ami a plakátokon van, és egy bödön glutamint reklámoz. Én a genetikai határomat természetesen nem értem még el, de a fejlődésem nagyon lelassult, és elszomorított a helyzet, hogy rengeteg pénz, idő, energia ellenére sincs valódi eredmény.

Nem jártam bulizni, nem ittam alkoholt, kis dobozokban vittem a kaját még színházba is!

Azonban a várt eredmény elmaradt. Nézegettem magam a tükörben, az osztálytársak “Azta, de megnőttél!” felkiáltásai sem derítettek jobb kedvre, mert én nem náluk akartam jobban kinézni. Én JÓL akartam kinézni!

Nem szépítek, türelmetlen, de főleg elégedetlen voltam.

Már többször is megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy egy kisebb kúrából nem lehet baj, sok ismerősöm ipari mennyiségeket használ, és ennek ellenére (láthatóan) kicsattannak az egészségtől. Akkor ugyan nekem mi bajom lehetne egy alap kúrától… Több mint egy év gondolkozás, hezitálás után elmentem vérvételre, és mivel minden rendben volt, másnap egyből beszereztem a csodaszereket…

Eleinte szemes Genesis Stanozololt használtam, napi 30-40mg, mellé pedig Proviron ment, 25mg. Mikor beszedtem az első szemet, más embernek éreztem magam, megváltoztam. A sötét oldalra tévedtem.

Nézegettem magam a tükörben, vártam a csodaszerű változást. Pár nap múlva edzésen már érezhető volt a hatás, sokkal jobb bedurranás, izomérzet, és szolid erőnövekedés. Valószínűleg nem húzott le a dealer, és nem placebo volt amit kaptam. Tetszett a dolog, minden gyakorlatban erősödtem egy keveset, az edzés pedig elképesztően jó volt a szokatlan mértékű vérbőség miatt. 3 héttel később úgy döntöttem, ideje komolyabb vizekre evezni, mert egy kizárólag orális kúra nincs túl jó hatással a májenzimekre. A Stanához Tesztoszteron Propionátot csaptam hozzá, mert sok ismerősöm mondogatta, hogy „tesztó nélkül nincs kúra.” Én pedig hittem nekik. FDL Propira esett a választásom, minden másnap 90mg volt a terv. Nos, az első beadással keményen megküzdöttem, remegtem, izzadtam, mivel sosem csináltam még hasonlót. A tűvel nehezen barátkozik meg az ember...Nagy nehezen beadtam a combomba, és vártam a hatást. A Proviront felemeltem napi 50mg-ra. Ekkor következett csak be igazán a fejlődés, nem is annyira a forma, hanem inkább a hirtelen erőnövekedés, és a hatalmas libido, szexuális vágy volt meglepő. Csak egy példát említek: Fekvenyomásban kúra elején 100kg-ba belepréseltem 8-9 ismétlést, kúra alatt pedig 16-17 ismétlés sem viselt meg túlságosan. Ráadásul diétáztam, ezeken a napokon volt, hogy 1g/tskg alatti szénhidrátot fogyasztottam! Ez az eredmény nem hatalmas, ha 2 év alatt megy végbe.

De a kúrám összesen 8 hétig tartott.

Utána pedig kezdődött a levezetés. Kúra után 3-4 naponta 250iu HCG-t szúrtam, de ezt már bánom, utólag rájöttem, nem ez a legjobb módja a HCG felhasználásának. Emellett pedig Zitazoniumot használtam, 40/20/20/20 adagolásban, 4 hétig. PCT után minden szart magamba tömtem, hogy minél hamarabb feltornázzam a tesztószintet: 5000iu D3, 800iu E, 150mg DHEA, 6g DAA, 5g HMB, Kreatin, BCAA, máriatövis (máj regenerációjának céljából) … 12hét múlva elmentem ismét vérvételre, minden értékem hibátlan lett, kivéve a koleszterin, és a tesztoszteron szintem. A Stana nyilván eltolta kicsit a HDL-LDL arányt rossz irányba, de ezt hamar helyrehoztam nagy mennyiségű Omega3 bevitellel. A tesztoszteront pedig egy kicsivel a normál érték alatt volt, vagyis nem állt még helyre teljesen.

Így nézett ki röviden az első szerencsétlenkedésem, amit viszonylag tudatosan csináltam, mégis becsúszott 1-2 hiba. Azonban a saját hibáiból tanul az ember.

És hogy miért is mondják azt, hogy nincs egy kúra, csak első kúra? Nemsokára kiderül...

A bejegyzés trackback címe:

https://ugainz.blog.hu/api/trackback/id/tr827255961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása