A kox valóban csodaszer?
2015. március 13. írta: ugainz

A kox valóban csodaszer?

Ki ne hallotta volna azokat a rosszindulat es irigység szülte mondatokat, hogy „koxxal könnyű”, „ez csak felfújt izom”, „egy cementes zsákot se bírna el”, vagy hogy „szteroiddal bárkinek sikerülne”.

Az emberek abban a hitben élnek, hogy elég beszúrni pár injekciót, beszedni néhány tablettát es hatalmas izomtömeg ugrik fel  az emberre napok alatt. Azt gondolják, hogy ha koxol az ember, akkor minden el van intézve, csak adunk a koxnak pénzt, hogy menjen el bevásárolni, majd főzze meg a másnapi kaját, porciózza szét 6-7 étkezésre, aztán pedig menjen el edzeni helyettünk, és kardiózzon este 1 órát. Sajnos ez nem teljesen így van, hisz akkor majdnem mindenki izmos lenne.

Nekem naturálként is nagyon precízen belőtt étrendem volt, es szigorú „testépítő barát” napi rutint követtem. De mielőtt kipróbáltam volna a doppingot én is azt gondoltam, hogy kúra alatt majd napról napra nőni fogok, olvad le a zsír, emellett pedig jön fel az izom, es dudorodnak majd az erek. Sajnos ilyen szempontból nagy csalódás volt számomra a szteroid, mert szembesültem vele, hogy hiába van precízen belőve az étrend, hiába edzek heti 5x mint a zállat’, hiába maradok otthon hétvégén es fekszem le időben... így se jött a koxtól várt eredmény. Természetesen erősödtem, kívülállók szerint pedig a forma is alakult, de közel sem voltam az általtam megálmodott fizikumhoz. Nem értettem a dolgot, mert haverok, akik ugyan azt a cuccot tolták amit én jobban fejlődtek, látványosabb eredményt értek el.

Ekkor szembesültem vele, hogy bizony a genetikának nem kis szerepe van a dolgokban. A genetika nem csak annyit jelent, hogy könnyen szed fel izmot az ember vagy nehezebben, jók a izomtapadási pontok vagy kevésbé, elég keskeny a csípő vagy sem... Itt sokkal többről van szó. Szteroid használat során nagyon sokat számít, hogy mennyire érzékenyek a receptorok az adott hatóanyagra, mennyire tolerálja a szervezet a bevitt dózisokat, illetve milyen mellékhatások jönnek elő. Én sose voltam túl érzékeny semmire, hogy konkrét példát mondjak pl. 500mg koffein kell ahhoz, hogy megérezzem, míg sokan 200mg-tol is fejre állnak. Ez azt jelenti, hogy gyógyszerekből is nagyobb dózisra van szükségem, mint másoknak. Viszont mellékhatások se jönnek elő nálam kúra alatt olyan mértékben, mint másnál.Nincs magas vérnyomás, nincsenek hatalmas pattanások, nem hullik a hajam, stb. A dózisok értelmezése is nagyon relatív, amikor van aki nagy dózis alatt 800mg tesztót ért, más pedig 3-4grammot se tart extrém mennyiségnek.

Visszatérve a témához, egy átlagos genetikájú ember egy alap kúrával látványos eredményeket érhet el, azonban közel sem lesz versenyzői szinten. Meglehetősen sok hatóanyagot próbáltam mar, tesztót az összes létező észterrel, winstrolt,masteront, NPP-t, metát, boldenont, spiropentet... Nyilván mindegyik érezhető volt, mivel ezek nem tápkiegek, amiknek gyakran csak a placebó hatását érezzük, hanem komoly gyógyszerek, de közel sem sikerült összeraknom 10hét alatt egy komoly fizikumot, értékelhető tömeggel, és rendes szárazsággal. Nyár elején kezdtem az első kúrámat, és mindent a testépítés alá rendeltem. Percre pontosan étkeztem, grammra kiszámolt étrendem volt, eleget aludtam, és napi 80-140g CH mellett heti 6 súlyzós edzést végeztem,  a diéta második felében pedig reggel éhgyomorra 60percet illetve edzés után 60percet kardióztam. Naturálban ezt lehetetlen lenne kivitelezni, viszont dopping mellett nem vezetett túledzéshez. Ennek ellenére a forma nem lett olyan amit elterveztem, pedig kidolgoztam a belemet is, és időt, energiát, pénzt nem sajnálva kergettem az eredményt.

 Akkor mégis kik mondjak azt, hogy a kox csodaszer? A tudatlan, irigy, rosszindulatú emberek, akik nem akarják vagy nem merik kipróbálni a koxot, ezért inkább csak fröcsögnek, és magukat nyugtatják azzal a hamis illúzióval, hogy csak azért nem néznek ki jól, mert nem koxolnak. Koxal biztos 2hónap alatt Mr.O fizikumot raknának össze, hisz a kox csodaszer.

 

 Összefoglalva tehát a kox jó esetben nem a munka megkerülésére vagy lerövidítésére való, hanem arra nyújt lehetőséget; hogy a naturál genetikai határokat átlépve fejlődhessünk, és annyi plusz munkát tudjunk elvégezni, amire dopping nélkül nem lennénk képesek. Nem tagadom, rengeteg buta paraszt van, aki szarik a kajára, fogalma sincs semmiről, de mégis jól néz ki, mert mindent magába tol. Őket nem irigylem, hanem inkább sajnálom, ugyanis később ennek nagyon komoly következményei lesznek. Ha valaki tudatlanul vág bele a gyógyszerhasználatba, akkor szinte borítékolható, hogy a közeljövőben, vagy akár évekkel később ez vissza fog ütni. A kulcs a tudatosság és a mértéktartás. A kockázat kiküszöbölése lehetetlen, de minimalizálása lehetséges, és egy épeszű ember erre törekszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://ugainz.blog.hu/api/trackback/id/tr747265327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása